Uncategorized

STILL: 75 aastat elektrilist uuenduslikkust

STILL on juhtinud elektrilise mobiilsuse arengut juba üle 75 aasta. Juba 1949. aastal seadsime uued standardid revolutsioonilise EGS 1000 abil – esimese STILL elektrilise kahveltõstukiga. Kui teised ootasid, võttis STILL julgelt vastu ajastu väljakutsed. Alates eelmisest aastast oleme arendanud kahte vastukaalutõstukite tooteseeriat: Excellence Line ja Classic Line. Need seeriad on loodud veelgi tugevdama meie positsiooni turuliidrina.

„Kui paljud ettevõtted saavad uhkeldada enam kui 70-aastase kogemusega elektromobiilsuse valdkonnas?“ küsib Gerald Strugg, STILL-i elektriliste vastukaalutõstukite vanemtootejuht, ning tema uhkus ettevõtte üle on koheselt kuuldav. Leiutamisjulgus on olnud STILL-i edasiviiv jõud juba algusest peale. Kui ettevõtte asutaja Hans Still tutvustas 1949. aastal EGS 1000-t (täpselt 75 aastat tagasi!), oli ta oma ajast ees: meie esimene elektriline kahveltõstuk võimaldas sõltumatust fossiilkütustest, mis olid juba tollal kallid. Järgnesid mitmed uuendused, näiteks STILL R 9 1960ndate keskel ja R 50 sari 1977. aastal – „elektriliste kahveltõstukite VW Golf“.

Küsimusele, kas on midagi ettevõtte ajaloost, mille üle ta eriti uhke on, vastab Strugg naerdes: „Neid on liiga palju, et loetleda, kuid näiteks 2019. aastal, kui tõime turule RX 60-25/35, mis edestas jõudluses diiselmootoriga tõstukeid – see oli tõesti eriline.“

Ajalugu näitab selgelt, et STILL mõistab ajastu väljakutseid ja arendab alati lahendusi, mis vastavad klientide vajadustele. Mis on tänapäeva väljakutsed? „Jätkusuutlikkus ja kulutõhusus suureneva konkurentsisurve taustal,“ ütleb Strugg. Seetõttu järgib STILL „julget kahesuunalist strateegiat: loobumine standardiseeritud toodetest ja liikumine lahenduste poole, mis on täpselt kohandatud kliendi vajadustele,“ selgitab tootejuht.

See tähendab: “üks lahendus kõigile” enam ei kehti – uued standardid on paindlikkus ja kliendikesksus. Excellence Line’i ja Classic Line’i kaudu soovime nendele nõudmistele vastata.

Uued väljakutsed turul

„2024. aastal ei ole küsimus enam „kõrgem, kiirem, kaugem“,“ selgitab Gerald Strugg. „Turg muutub põhimõtteliselt. STILL-i vastus sellele konkurentsisurvele on Classic Line.“ Selle sarja esimene mudel, RCE 25-30, lansseeriti eelmisel aastal. Hiljuti lisandus „väiksem“ mudel RCE 15-20.

„Classic Line’iga pakume ideaalset lahendust ka uuele sihtrühmale,“ ütleb Strugg. Need kliendid on väike- ja keskmise suurusega ettevõtted, kes ei vaja 24/7 kõrge jõudlusega lahendust. Olgu selleks tisler, kes tahab päeval oma tooteid laadida, ehituspood, töökoda, põllumajandusettevõte või keskmise suurusega firma, mis laadib oma veokeid pärastlõunal – Classic Line pakub neile kohandatud lahendusi. „Küsimus on meie portfelli laiendamises ja turupositsiooni tugevdamises. Kliendid, kes pole varem meiega arvestanud, peaksid RCE kaudu meist teadlikuks saama,“ ütleb Strugg.

Tulevik: jätkusuutlikkus ja eristumine

Kui Classic Line on esimene valik väike- ja keskmise suurusega ettevõtetele ning pakub nutika alternatiivi mõõduka nõudlusega ettevõtetele, siis Excellence Line esindab kõrgeimat tehnoloogilist innovatsiooni premium-segmendis. See tooteseeria järgib ka ülemaailmseid trende: „Euroopa on jätkusuutlikkuse osas maailmas liider,“ on Strugg veendunud. „See on oluline ka meie klientidele. Nad soovivad läbipaistvust – alates süsiniku jalajäljest kuni tootmise ja kasutusfaasini.“

Excellence Line vastab sellele väljakutsele järjepidevalt: ressursse säästvad tootmisprotsessid, üleminek taastuvenergiale tootmisüksustes ja terviklik ringmajanduse strateegia pole ainult sõnakõlksud – need on algus uuele tööstuslikule jätkusuutlikkuse kultuurile STILL-is. Uus RX-seeria on praegu alles väljatöötamisel, kuid Strugg ja tema kolleegid arenduses töötavad kõvasti, et see visioon peagi ellu viia.

Väärtuspakkumine erinevatele vajadustele

STILL-i edulugu jätkub ka 2024. aastal nutikate ja targalt läbi mõeldud vastustega igale vajadusele – ning võimega olla alati klientidele ja nende soovidele lähedal. „Globaalne konkurents on tihe,“ võtab Strugg kokku. „Euroopa peab säilitama innovatsiooni ja paindlikkuse, et konkurentsis püsida.“

Classic Line’i ja Excellence Line’iga on STILL strateegiliselt positsioneeritud kasvuturgudele. Nutikas vastus ajastu vaimule – täpselt nagu EGS 1000 75 aastat tagasi.
     

 

...